InTouch HMI

Oblíbený software pro vizualizaci, sběr dat a supervizní řízení procesů kategorie SCADA/HMI s legendární uživatelskou přátelskostí a celosvětovým rozšířením. Pro sběr dat z různých zdrojů je k dispozici rozsáhlá nabídka komunikačních OI serverů přímo od Wonderware nebo od nezávislých softwarových firem. Podporována je samozřejmě i komunikace s OPC servery od libovolných dodavatelů.

Řešení pro Průmysl 4.0 na bázi Wonderware SW

Řešení pro Průmysl 4.0 na bázi Wonderware SW

Hybridní řešení pro průmyslovou automatizaci – škálovatelné systémy a služby v Cloudu i OnPremise, vysoká dostupnost - Sběr dat z řídicích systémů (PLC / DCS), průmyslových sběrnic, otevřených rozhraní, nízkoenergetických sítí IIoT - Výkonná historizace a analýzy dat OnPremise i v Cloudu (SaaS) - Edge computing pro zastřešení IIoT i ne-IIoT zdrojů dat, předzpracování dat, místní vizualizaci a ovládání - Poskytování informací uživatelům na různých úrovních řízení a rozhodování - Otevřená rozhraní na nadřazené podnikové a BI systémy - Cloudové vývojové nástroje pro tvorbu / migraci / testování projektů (IaaS)

Monitoring kvality vzduchu v Centru města budoucnosti

Monitoring kvality vzduchu v Centru města budoucnosti

Ve vnitřním prostředí je oproti venkovnímu mnohem vyšší koncentrace látek, které mohou škodit lidskému organismu. Příčin je hned několik - nedostatečné větrání, použitý stavební materiál, nábytek, přítomnost zeleně nebo větrací technika. Typickými zdravotními problémy, které málo větrané prostory způsobují, jsou malátnost, alergická rýma, nesoustředěnost nebo bolest hlavy.

Měření teplotních a vlhkostních podmínek v porostu

Technologie precizního zemědělství vyžadují pro některé činnosti detailní informace o aktuálních podmínkách

Monitoring lokálních meteorologických podmínek

Pro některé činnosti v zemědělské výrobě je třeba znát aktuální meteo podmínky v dané lokalitě.

instalace IoT zařízení

instalace IoT zařízení

Kvalitní instalace je nedílnou součástí kvalitní dodávky, se kterou již máme letité zkušenosti.

AVEVA Insight

AVEVA Insight

Zabezpečená průmyslová informační platforma v prostředí cloudu. Umožňuje na jednom místě konsolidovat různorodá data z široké škály datových zdrojů a zobrazovat informace v souvislostech pro provádění kvalifikovanějších rozhodnutí. Všechna data jsou snadno přístupná všem oprávněným uživatelům a je k nim umožněn zabezpečený přístup z libovolných zařízení kdykoliv a odkudkoliv. Ekonomicky výhodný model SaaS (Software as a Service) umožňuje snadno a jednoduše objevit cenné a doposud třeba skryté informace v rámci každodenní záplavy dat z různých zdrojů.

Monitoring teploty rozvaděčů

Monitoring teploty rozvaděčů

Při provozu odlehlých rozvaděčů může nastat množství problémů. Jestliže chcete poskytovat službu s garancí, musíte předejít výpadku služby, který může nastat z mnoha důvodů. Jedním z nich je překročení kritické úrovně teploty v rozvaděči s aktivními prvky. Řada těchto prvků poskytuje údaje o teplotě, ale jedná se pouze o teplotu daného prvku a již není patrné, zda se jedná o problém zařízení nebo oblasti kolem něj. Tuto problematiku jsme dokázali vyřešit teplotním čidlem, které běží na síti LoRa a platformou Maxifi IOT. Díky tomuto řešení je možné centralizovaně nahlížet na všechny osazené rozvaděče a mít ucelený přehled nad aktuálním stavem.

IoT analytická platforma a unikátní IoT business řešení

IoT analytická platforma a unikátní IoT business řešení

Zákazník měl zájem získat/ověřit nejnovější technologii využitelnou pro retail prodej. Zároveň získat/ověřit informace o návštěvnosti prodejny v podobě složení zákazníků (věk, gender, náladu) či zájmu o zboží v jednotlivých dnech/hodinách a tím získat data, která doposud nebyla technologicky sbírána či ověřována. Management měl zájem porovnávat jednotlivé prodejny a sledovat, které jak se liší jednotlivé prodejny ve skladbě zákazníků, zájmů o kampaně či o zboží. Zákazník chtěl sledovat efektivitu kampaní. Pomocí použitých senzorických řešení lze sledovat běžící kampaně a jejich vliv na návštěvnost prodejen, zájem o produkty a samotné prodeje. Lze hledat odpovědi na otázky: „Proč se zájem o vystavené produkty liší v jednotlivých městech/prodejnách?“ nebo „Proč je vliv kampaní různý v jednotlivých regionech?“