21. 10. 2019 Téma: Naše zkušenosti

Superbrands: Značka CRA má zvuk

Czech Business Superbrands se udělují značkám, které mají v ČR zvuk již od roku 2013 na základě hodnocení českých spotřebitelů a odborné poroty Brand Council. Do tohoto programu se nemohou značky sami přihlásit. Nominace jsou udělovány na základě hodnocení obchodních informací a spotřebitelského průzkumu, který hodnotí známost a oblibu značky. Konečné slovo při udílení ocenění má pak odborná komise Brand Council, ve které jsou zástupci významných českých marketingových společností, médií a podnikatelských sdružení.

Superbrands: Značka CRA má zvuk

Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Dříve se značka/produkt stala superznačkou díky kvalitě a mohla si tuto pozici držet relativně dlouho. V současnosti sama kvalita nestačí a dobytou pozici je nutno neustále nově redefinovat. Stát se superbrandem je dnes těžší než kdykoliv předtím. Dnes komunikaci kraluje internet a sociální média, komunikace je veřejná a děje se v reálném čase.  Společnost, a tedy i zákazníci věnují pozornost nejrůznějším závažným tématům rezonujícím ve společnosti, jakou jsou třeba udržitelnost vývoje na planetě, ekologická stopa a recyklace odpadů. Reakce na podezření týkající se značek a jejich přístupu k výše zmíněným tématům může značku velmi poškodit ve vnímání veřejnosti. Značky jsou tedy pod neustálou kontrolou veřejnosti, která kromě jednání firmy sleduje její management a zaměstnance, které jsou taktéž nositeli brandu firmy a ovlivňují zákaznické rozhodování.

 

Je tedy velkým úspěchem, že jsme ocenění Czech Business Superbrands, které jde ruku v ruce s našimi firemními hodnotami, získali již podruhé! Toto ocenění tedy patří nejen naší značce, ale nám všem, kteří tuto značku tvoříme. Děkujeme!

Více o programu Superbrands najdete zde: www.czechsuperbrands.com.

 

Oceněné firmy působícími na českém trhu v roce 2019

Business Superbrands

ADLER Czech, VM FOOTWEAR, KOMWAG, SWS, PRAŽSKÁ PLYNÁRENSKÁ, PackWay, HÖRMANN, UNYP, SOUDAL, LABEL design, UNIQA, CRA-ČESKÉ RADIOKOMUNIKACE, EKOBAL, AROS, ISOTRA, GORDIC, FANUC, ZÁTIŠÍ CATERING.

Consumer Superbrands

Kores, SEPHORA, DEDRA, ELECTRO WORLD, dm drogerie markt, Auto Palace, mBank, Gepard Finance, PRE-PRAŽSKÁ ENERGETIKA, Pangamin, Vileda, Penzijní společnost České pojišťovny, PE-PO, Carlson, Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR, KLENOTY AURUM, Wobenzym, KNIHY DOBROVSKÝ, Wüstenrot, Staropramen, ROMOTOP, Babiččiny nudle, WALMARK, PRIMIGI, RE/MAX, COSTA COFFEE, PIEDRA, SCANquilt, Persil, GECO, LITE, HORNBACH, HERBALIFE, Cofidis, SUPER ZOO, Crystalex, COREGA, SENSODYNE, Kaufland, POTREFENÁ HUSA, NN Životní pojišťovna, CEWE FOTOLAB, Brit, Prima, BENU, MARLENKA, Dormeo, EVROPA 2, Mastercard.

Superperson 2019

Prof. MUDr. Vladimír Beneš, DrSc., neurochirurg

 

Články na podobné téma
Vstupují do segmentu Business Inteligence a Big Data

Vstupují do segmentu Business Inteligence a Big Data

V partnerské spolupráci se společností Dataddo nabízíme řešení, díky němuž je možné propojit CRA IoT Cloud se všemi renomovanými platformami a aplikacemi Business Inteligence (BI) a Big Data, jako…
2019-10-23
České Radiokomunikace představují koncept chytrého kempu, pomůže s nedostatkem pracovních sil

České Radiokomunikace představují koncept chytrého kempu, pomůže s nedostatkem pracovních sil

České Radiokomunikace (CRA) pokrývají sítí pro internet věcí LoRaWAN téměř 90 % obyvatelstva ČR, nabízejí v této síti konektivitu pro Moravskoslezský a Středočeský kraj a nyní představují projekt…
2019-10-16
Chytrá nemusí být jenom města

Chytrá nemusí být jenom města

Chytré technologie označované také jako smart začaly být nasazovány do praxe ve veřejné správě primárně ve velkých městech, která si mohla zkoušení těchto novinek dovolit finančně, a také je zde k…
2019-09-30