ADASTRA, s.r.o.

Profil v oblasti internetu věcí (IoT):

Adastra vyvíjí a implementuje unikátní IoT řešení pro banky či finanční instituce, pojišťovny, telekomunikační operátory, retail, energetické, logistické a výrobní společnosti i organizace státní správy. Známe a testujeme různé senzory a zařízení a způsoby přenosu dat, vyvíjíme software (tzv. Field Gateways), který zpracovává a přenáší vhodná data ze senzorů do vlastní IoT platformy společnosti Adastra realizované v prostředí Microsoft Azure. V ní je možné sbírat, analyzovat a ukládat data ze všech připojených senzorů a zařízení. Nad IoT platformou vyvíjíme reporty a dashboardy (primárně v prostředí Microsoft Power BI), analyzujeme získaná data pomocí různých technologií včetně Big Dat, pokročilé analytiky či umělé inteligence. Vyvíjíme aplikace pro PC i mobilní zařízení, se kterými naši zákazníci pracují a vyhodnocují v nich získaná data.

Naše hlavní činnost:

Adastra je mezinárodní konzultační společnost, která dodává funkční odvětvová řešení usnadňující přechod do digitální éry.

Jak dlouho se věnujeme IoT:

více než 3 roky


Rozsah nabízených IoT služeb:

End-to-End řešení, konzultace, poradenství, návrh řešení, Projektový management IoT dodávky, Servis a reklamace, Servisní dohled, SW - IoT aplikace, SW - IoT datová platforma, analytika, SW - IoT mobilní aplikace pro koncové uživatele, Jiné / Other

Oblast využití:

  • město, kraj, region, veřejná správa
  • firmy a průmysl
  • odečty a spotřeba
  • chytré budovy
  • doprava a distribuce
  • vzdělávání, výzkum a podpora podnikání
  • pretotyping/piloty
  • služby pro IoT poskytovatele

Podporovaná konektivita:

  • LoRaWAN
  • WIFI
  • NB-IoT
  • ZigBee
  • Sigfox
  • Jiný typ služeb

Naše IoT řešení

IoT analytická platforma a unikátní IoT business řešení

Zákazník měl zájem získat/ověřit nejnovější technologii využitelnou pro retail prodej. Zároveň získat/ověřit informace o návštěvnosti prodejny v podobě složení zákazníků (věk, gender, náladu) či zájmu o zboží v jednotlivých dnech/hodinách a tím získat data, která doposud nebyla technologicky sbírána či ověřována. Management měl zájem porovnávat jednotlivé prodejny a sledovat, které jak se liší jednotlivé prodejny ve skladbě zákazníků, zájmů o kampaně či o zboží. Zákazník chtěl sledovat efektivitu kampaní. Pomocí použitých senzorických řešení lze sledovat běžící kampaně a jejich vliv na návštěvnost prodejen, zájem o produkty a samotné prodeje. Lze hledat odpovědi na otázky: „Proč se zájem o vystavené produkty liší v jednotlivých městech/prodejnách?“ nebo „Proč je vliv kampaní různý v jednotlivých regionech?“