• 1. Informace o zákazníkovi
  • 2. Administrace služby
  • 3. Termín připojení
  • 4. Rekapitulace objednávky

Informativní mapa pokrytí služby

Nejprve potřebujeme několik informací o vás

Kdo bude administrátor služby?

Kdy chcete svá zařízení připojit?

Na přípravu vašeho připojení k síti LoRa potřebujeme nějaký čas. Kalendář vám tedy dovolí vybrat jen datum, které jsme případně schopní zvládnout.

Potvrzení objednávky

Co vás čeká po odeslání objednávky

Po odeslání objednávky vám do e-mailu pošleme nejprve smlouvu, kterou je potřeba podepsat a poslat nám ji.
V e-mailu se dozvíte všechno potřebné.

Potom čekejte další e-mail. Tentokrát už s přístupovými údaji k IoT portálu.
Tam si budete moct nastavit připojení pro svá IoT zařízení a senzory.

Odesláním objednávky ještě 12 měsíční závazek nezačíná.
Objednáváte připojení k IoT síti LoRa se závazkem na 12 měsíců. Závazek se počítá až ode dne, kdy vám přijde zmiňovaný e-mail s přihlašovacími údaji do IoT portálu.

Účastník je oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy do 14-ti dnů od uzavření Smlouvy a to bez udání důvodů.
Podmínkou odstoupení je doručení písemné výpovědi služby Poskytovateli a to nejpozději do 14-ti dnů od uzavření Smlouvy.

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři

Nejprve potřebujeme několik informací o vás

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři
Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři

Zajímá Vás konkrétní IoT řešení?

Můžeme Vám pomoci?

/
/
/
/
/
/
/
/